Ügyintéző munka Székesfehérváron


Székesfehérvári irodánkba keressük leendő munkatársunkat.

Cégünk megbízható, kreatív és talpraesett munkatársat keres. 

Feladatok

  • Számlák kiállítása
  • Adminisztratív feldatok elvégzése
  • Ügyfelekkel történő kapcsolattartás
  • Ügyfélszolgálati telefonok kezelése 
  • Okos otthon rendszerek megismerése, használata
  • Ügyfélregisztrációk kezelése
  • Marketing feladatok (social media felületek kezelése, google hirdetések kezelése)

Elvárások

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat, kreativitás, office programok és képszerkesztő program magabiztos használata.
  • Segítőkész magatartás az ügyfelekkel szemben, megbízhatóság, tanulékonyság, önálló munkavégzés.

Előnyök

  • B kategóriás jogosítvány, saját autó, photoshop ismeret, számlázás ismerete.

Amit kínálunk

  • Kis létszám, családias légkör, akár rugalmas munkavégzés, sokszínű feladatok. 

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • Pályakezdő/friss diplomás
  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!