Adminisztráció, irodai munka

Székesfehérváron irodai asszisztens állás

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Székesfehérvár
2019. 12. 16. 16:15
Jelentkezem

Duplex-Technológia Kft. új irodájába keres irodai asszisztens munkatársat a cég napi adminisztrációs feladatainak elvégzésére.

Folyamatos fejlődési lehetőség mellet jó hangulatú munkahelyi légkörbe vájuk leendő munkatársunkat. Homeoffice munkavégzés is lehetséges.

Jelenleg 4 órás munkakörben később teljes időben történő foglalkoztatás mellett.


Feladatok:

  • Vezető napi munkájának támogatása
  • Beérkező számlák ellenőrzése, továbbítása, iktatása
  • Külső partnerekkel (alvállalkozók, beszállítók, könyvelés) történő kapcsolattartás
  • Megbeszélések szervezése
  • Bejövő, kimenő posta kezelése
  • Egyéb adminisztratív jellegű feladatok ellátása

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office)
  • B kategóriás jogosítvány, hajlandóság a gépkocsivezetésre

Amit kínálunk:

  • karrier lehetőség
  • folyamatos tanulási lehetőség 
  • megfelelő szintű bérezés
  • karriercél: teljesidős irodavezetői munkakör
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.