Székesfehérváron irodai asszisztens állás


Duplex-Technológia Kft. új irodájába keres irodai asszisztens munkatársat a cég napi adminisztrációs feladatainak elvégzésére.

Folyamatos fejlődési lehetőség mellet jó hangulatú munkahelyi légkörbe vájuk leendő munkatársunkat. Homeoffice munkavégzés is lehetséges.

Jelenleg 4 órás munkakörben később teljes időben történő foglalkoztatás mellett.

Feladatok

  • Vezető napi munkájának támogatása
  • Beérkező számlák ellenőrzése, továbbítása, iktatása
  • Külső partnerekkel (alvállalkozók, beszállítók, könyvelés) történő kapcsolattartás
  • Megbeszélések szervezése
  • Bejövő, kimenő posta kezelése
  • Egyéb adminisztratív jellegű feladatok ellátása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office)
  • B kategóriás jogosítvány, hajlandóság a gépkocsivezetésre

Amit kínálunk

  • karrier lehetőség
  • folyamatos tanulási lehetőség 
  • megfelelő szintű bérezés
  • karriercél: teljesidős irodavezetői munkakör

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Munkarend

  • Általános

Önéletrajz elküldése kötelező!


Hasonló hirdetések