Adminisztrációs, pénzügyi munkatárs székesfehérvári startupnál
RHND Kft.
Székesfehérvár
Bruttó 200 000 Ft - 350 000 Ft / hónap
2019. 09. 27.
Startup cégek (elsősorban IT-vállalkozások) adminisztrációjának elvégzéséhez keressük új munkatársunkat, Székesfehérvár belvárosában nyíló új irodánkba.
A munka nagy része automatizált, szoftveres, így elsősorban olyan kollégát keresünk, akinek nem okoz kihívást különböző szoftverek, CRM-ek használata, kommunikáció az ügyfelekkel, partnerekkel magyar (és néha angol) nyelven.
Kellő rugalmassággal állunk munkatársainkhoz, elfogadott a home office, a rugalmas munkaidő.
A munkavégzés esetenként Budapesten történik.
Feladatok
- Céges adminisztráció, szerződések, teljesítés igazolások kitöltése, aláírások begyűjtése
- Nyilvántartások vezetése
- Számlázás
- Postázás, dokumentumok scannelése, lefűzése, egyéb irodai munkák
Elvárások
- Jó kommunikációs készség magyarul és angolul
- Önálló, proaktív munkavégzés
- KKV-s szakmai tapasztalt preferált
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyök
- Kisvállalkozásnál, esetleg startupnál szerzett munkatapasztalat előny, ennek hiánya azonban nem kizáró.
- Könyvelői végzettség előny
Amit kínálunk
- Hosszú távú karrierlehetőség gyorsan növekvő vállalkozásban
- Változatos munka
- Rugalmas munkavégzés
- Home office lehetőség
- Versenyképes bérezés
- Teljesítményalapú bónuszok
- Céges telefon, laptop
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
- Részmunkaidő 6 óra
- Részmunkaidő 4 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- OKJ
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Hasonló hirdetések
-
Székesfehérvári pénzintézethez 3 fő munkatársat keresünk, ingyenes átképzéssel
Deep Impact Multimedia Kft.Székesfehérvár