Pénzügy, számvitel, kontrolling

Adminisztrációs, pénzügyi munkatárs székesfehérvári startupnál

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Székesfehérvár
Fizetés: Bruttó 200000 - 350000 / hónap
2019. 09. 27. 11:12
Jelentkezem

Startup cégek (elsősorban IT-vállalkozások) adminisztrációjának elvégzéséhez keressük új  munkatársunkat, Székesfehérvár belvárosában nyíló új irodánkba.

A munka nagy része automatizált, szoftveres, így elsősorban olyan kollégát keresünk, akinek nem okoz kihívást különböző szoftverek, CRM-ek használata, kommunikáció az ügyfelekkel, partnerekkel magyar (és néha angol) nyelven.

Kellő rugalmassággal állunk munkatársainkhoz, elfogadott a home office, a rugalmas munkaidő.

A munkavégzés esetenként Budapesten történik.

 


Feladatok:

  • Céges adminisztráció, szerződések, teljesítés igazolások kitöltése, aláírások begyűjtése
  • Nyilvántartások vezetése
  • Számlázás
  • Postázás, dokumentumok scannelése, lefűzése, egyéb irodai munkák

Elvárások:

  • Jó kommunikációs készség magyarul és angolul
  • Önálló, proaktív munkavégzés
  • KKV-s szakmai tapasztalt preferált
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyök:

  • Kisvállalkozásnál, esetleg startupnál szerzett munkatapasztalat előny, ennek hiánya azonban nem kizáró.
  • Könyvelői végzettség előny

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú karrierlehetőség  gyorsan növekvő vállalkozásban
  • Változatos munka
  • Rugalmas munkavégzés
  • Home office lehetőség
  • Versenyképes bérezés
  • Teljesítményalapú bónuszok
  • Céges telefon, laptop
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.